Welkom op mijn website van mazda

DEZE WEBSITE IS NOG NIET COMPLEET, DEZE IS NOG IN DE AANMAAK, alle foto's die je ziet zijn maar voorlopig, ze worden vervangen door nieuwe en de teksten worden nog bijgewerkt
 
 

 

Het begin...

 

Toen ik 8 jaar was kochten mijn ouders hun eerste mazda, het was een 626 GLX. Meteen was ik als kleine jongen al bezeten van die electrische ramen/spiegels en centrale deurvergrendeling want dat was toen in die tijd al een grote luxe, de meeste auto's hadden dat toen nog niet, tenzij je een veel duurdere Duitser kocht, maar de mazda 626 was voor iedereen betaalbaar. 3 jaar nadien kochten ze hun tweede 626, de facelift van hetzelfde model, mijn bezetenheid voor mazda begon wel erg veel te groeien, het zaad was geplant om uit te groeien tot een echte mazda freak.

Het begon met het verzamelen van krantenknipsels en reclame, en dat is nu helemaal uitgegroeid tot bijna alles te verzamelen waar er "mazda" staat opgeschreven, van pins tot auto's van dit merk. Ik ben dan ook trots op mijn mazda verzameling, daarom dat ik deze website heb gemaakt.

 

Website...

 

Op mijn website zijn er verschillende dingen te zien zoals foto's, video's, maar ook een forum en gastenboek.

 

Forum...

 

Op het forum heb ik graag dat je met respect met elkaar omgaat, verwijt elkaar niet of maak elkaar niet belachelijk, niet iedereen denkt hetzelfde als jij en heeft soms een andere mening, en dat is dan ook hun recht !!

Ongepaste tekst wordt aangepast of volledig verwijderd.

Forums

Contact

Trefwoorden